Wednesday, October 15, 2008

Jologs





Jologs kuno ang Sex Bomb Dancers
Jologs ang ma inlababooo....
Aga pa sang kalibutan nag ragingring na ang akun telepono. Nagapulupamahaw ko gamay kag naga huluhigop sang kape sang mag text sa akun ang isa ko ka suod nga abyan nga ihanago ta lang sa ngalan nga si Pursue Corals, nga kun i translate sa Hiligaynon, kaparehos sang ngalan sang manug-amba nga tigulang nga mahuyugon mag li-ad li-ad samtang naga amba.

Ano bala ang kadramahan ni Pursue kag ngaa daw naga arak ang text nya?
Well...Bubon!
In lababoo ang gaga!
Kag sila na gid kuno yah nga duha!
Nahisa ko gamay kay mahisaun gid man ko ya...pero gamay lang.
Daw indi man ko magpati gamay kay bal-an si Pursue may pagka Press Release Queen...
Apang, sa kabangdanan nga indi man imposible ang mga bagay bagay nga subong sini sa kalibutan, kag kung minatuod gid man nga naga higugma na ang akon abyan, pwes!
NALIPAY gid ako para sa imo. AWWW!!!

Ugaling lang, indi ko malikawan nga daw mang niglis sa mga detalye nga gina pang tu-ad sa akon ni Pursue kag daw nagapalang ligbos ang akun mga kabulbulan sa kalawasan kay medyo ka cheapan kag jologs ang istorya de un amor sang akun abyan, apang, sige lang. Nagapati ako sa gugma kag nalipay gid ako kung minatuod ang ginsiling nya nga paghigugma.
Kunsabagay, ang maghigugma, medyo jologs gid man.
Akuon ko nga kun mag sugod na gani ako higugma sa isa ka tawo, naga jologs man ako kag daw sa ginakilig/ginakatlan nga high-school nga estudyante. Baw na gid lang... gani gin ukay ko naman ang akun mga baul kag gin pangita ang sadto binalaybay nga akun gin sulat. Para sa imo Pursue... kag para sa nagahigugma, yari ang isa ka binalaybay....

You Bring Out The Jologs In Me
Ni: Luis Batchoy



I wanna burst,
Into a production number.
Sumigaw to the top of my lungs,
Get, get... get get aaawwww.

When you smile at me,
Feeling panalo ng Sinski sa Wowoweee.
My heart knocks at my ribcage,
Tok, tok, tok, tok, isang milyon pasok.

Pag nag date tayo, dun sa megamol.
Pwede din dyan lang sa kanto.
We'll eat those tusok-tusok, and make sawsaw
Or we'll HHWW sa Baywalk, or emote sa breakwater.

Watch tayo ng sine if you like
Yung bago nila Piolo at Juday
Pwede din tayo mag videoke
Kantahan kita ng thes es the mowment.

In fact, naka unli na nga ako
Forward ko meaning ng I.M.U.S, you want?
Oh my gosh, abelgas, whats this that I'm feeling?
Can't sleep na, kabagang, kakaisip sa yo.

I know that this is so ka-cheapan
But I dont care, labs na yata kita.
You bring out the jologs in me.
Kaya sabihin mo na please kung deal or no deal!

Good luck abyan Pursue
kag kun sin-o ang ginatumod ko nga ka pangalan ni Pursue Corals? Yari sya!


Photo Credits:
flickr.com
linophotography.com
www.titikpilipino.com
www.yehey.com

1 comment:

... said...

Kung jologs gid man ang mainlababo, sige na lang. Namit man mainlababo ba. Daw ginaduyan ka sang hangin kag galupad lupad sa langit.hahaha